Mensen betalen veel geld voor hippe designs. Soms wel 200 tot 500 euro voor een basic sweater met een print of een T-shirt met alleen een logo. En daar zijn er dan ook nog eens meer van gemaakt. In zijn nieuwste ‘Creatief met basics’-campagne laat Zeeman zien dat een uniek design niet duur hoeft te zijn en het leuker is als je het zelf maakt.
In de campagne laat de textielketen zien hoe leuk het is om iets persoonlijks te maken van de basics in hun aanbod. Hiermee wil Zeeman zoveel mogelijk mensen inspireren om zelf aan de slag te gaan en sluiten ze aan bij de trend van do it yourself. Steeds meer mensen wagen zich hier aan en willen met hun kleding uitdragen wie ze zijn. Ze willen iets echt unieks. Met de hashtag #creativewithbasics roept Zeeman op om zelfgemaakte creaties te delen en zo anderen op leuke ideeën te brengen.
Zeeman heeft een assortiment basics die je goed als basis kunt gebruiken. Zoals bijvoorbeeld het T-shirt voor 2,49 euro, een witte hoodie voor 9,99 euro of de superprice romper voor 0,99 euro. Met een beetje inspiratie en creativiteit maakt iedereen hier iets bijzonders van.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]