Mensen betalen veel geld voor hippe designs. Soms wel 200 tot 500 euro voor een basic sweater met een print of een T-shirt met alleen een logo. En daar zijn er dan ook nog eens meer van gemaakt. In zijn nieuwste ‘Creatief met basics’-campagne laat Zeeman zien dat een uniek design niet duur hoeft te zijn en het leuker is als je het zelf maakt.
In de campagne laat de textielketen zien hoe leuk het is om iets persoonlijks te maken van de basics in hun aanbod. Hiermee wil Zeeman zoveel mogelijk mensen inspireren om zelf aan de slag te gaan en sluiten ze aan bij de trend van do it yourself. Steeds meer mensen wagen zich hier aan en willen met hun kleding uitdragen wie ze zijn. Ze willen iets echt unieks. Met de hashtag #creativewithbasics roept Zeeman op om zelfgemaakte creaties te delen en zo anderen op leuke ideeën te brengen.
Zeeman heeft een assortiment basics die je goed als basis kunt gebruiken. Zoals bijvoorbeeld het T-shirt voor 2,49 euro, een witte hoodie voor 9,99 euro of de superprice romper voor 0,99 euro. Met een beetje inspiratie en creativiteit maakt iedereen hier iets bijzonders van.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]