De Vloer wordt dvlr. maar blijft toch ook De Vloer

Develerpunt? Duvelaardot? Duvalierpunt? "Net wat de reclamesector nodig heeft," zeggen ze zelf bij het Antwerpse bureau De Vloer. "Nog een bureau met een letterlogo." Want inderdaad: De Vloer wordt dvlr. Of toch qua logo. Dat ziet er wat internationaler uit, maar je blijft het - wat een opluchting! - uitspreken als 'De Vloer'. Oef. "Ook als dat wat raar klinkt in het Engels. Ze moeten daar bij Omnicom maar eens hun best leren doen," zegt het bureau waarin TBWA\Belgium (uit de Omnicom-groep) in december 2018 een participatie nam.
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]