Zenith voorspelt meer advertentie-uitgaven

Zenith voorspelt dat de totale advertentie-uitgaven in 2018 met 4,6% zullen groeien en tegen het einde van het jaar 579 miljard dollar zullen bereiken. Deze prognose ligt ruim boven het groeipercentage van 4,1%, dat eind december werd voorspeld. Verschillende markten werden verrast, waaronder China, de Filippijnen, Argentinië en Ierland.

Zenith evalueert regelmatig de groeipercentages van de advertentiemarkten van de verschillende regionale blokken. Deze groeipercentages worden bepaald door de gelijkenis van de prestaties van hun advertentiemarkten en hun geografische nabijheid. Dit maakt het mogelijk om het gedrag van verschillende advertentiemarkten beter te begrijpen in plaats van te kijken naar geografisch gedefinieerde regio's, zoals West-Europa, Centraal- en Oost-Europa en Azië-Pacific.

Zenith heeft zijn rapport over de evolutie van advertentie-uitgaven over de hele wereld gepubliceerd. Dit rapport is beschikbaar op www.zenithmedia.com.

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]



