Tijdens het 64ste International Festival of Creativity - de Cannes Lions dus - zullen zes Belgen hun oordeel mogen vellen binnen de verschillende categoriën:
Pieter Staes (These Days), Promo – Shortlist jury
Davy Caluwaerts (ZenithOptiMedia), Media – Shortlist jury
Catherine Hermans (Happiness), Direct – Shortlist jury
Katrien Bottez (Famous), Cyber – Awarding Jury
Patrick Dooms (Sonicville), Radio – Awarding Jury
Annick Boyen (Weber Shandwick), PR – Awarding Jury
Naast de klassieke Awarding Jury, introduceert Cannes Lions dit jaar de Shortlist Jury. De Shortlist Jury verwerkt de inzendingen in eigen land voor het Festival van start gaat. Hiermee wil Cannes Lions een kwalitatieve behandeling van het grote volume inzendingen garanderen.
Brightfish stuurt dit jaar bovendien nog een duo van twee jonge Belgische creatieven en een duo jonge marketers naar Cannes om deel te nemen aan respectievelijk de Young Lions Film en Young Marketers Competition.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]