Tijdens het 64ste International Festival of Creativity - de Cannes Lions dus - zullen zes Belgen hun oordeel mogen vellen binnen de verschillende categoriën:
Pieter Staes (These Days), Promo – Shortlist jury
Davy Caluwaerts (ZenithOptiMedia), Media – Shortlist jury
Catherine Hermans (Happiness), Direct – Shortlist jury
Katrien Bottez (Famous), Cyber – Awarding Jury
Patrick Dooms (Sonicville), Radio – Awarding Jury
Annick Boyen (Weber Shandwick), PR – Awarding Jury
Naast de klassieke Awarding Jury, introduceert Cannes Lions dit jaar de Shortlist Jury. De Shortlist Jury verwerkt de inzendingen in eigen land voor het Festival van start gaat. Hiermee wil Cannes Lions een kwalitatieve behandeling van het grote volume inzendingen garanderen.
Brightfish stuurt dit jaar bovendien nog een duo van twee jonge Belgische creatieven en een duo jonge marketers naar Cannes om deel te nemen aan respectievelijk de Young Lions Film en Young Marketers Competition.
Digital Marketing Analyst bij Studio100
Studio 100, gevestigd in Schelle, is een bruisend en succesvol bedrijf in familie […]
DIENSTHOOFD ART DIRECTOR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Art Director heb je oog voor detail en zie je ook […]
EXPERT COMMUNICATIEADVISEUR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Expert Communicatieadviseur ben je het eerste aanspreekpunt voor alle marketing- en […]
ART DIRECTOR bij Choco
Als Art Director sta je voor sterke creatieve concepten en prachtige designs, online […]