SBS Belgium nam gisteren tussen 17-24u een mooi marktaandeel van 23% in beslag. VIER scoorde met 16%, VIJF 5% en de nieuwe zender ZES schoot meteen stevig uit de startblokken met een marktaandeel van 2,1% op VVA 18-54. Ruim 600.000 kijkers kwamen al in contact met de nieuwe zender. Een sterke start voor het kleine broertje van VIER en VIJF.
ZES werd ingezet door drie films: Harry Potter and the Chamber of Secrets, Tron: Legacy en Cocktail. Deze behaalden respectievelijk een marktaandeel van 1,5%, 2,7% en 1,5% op de ZES-doelgroep. En dat ZES is gestart zullen de popcornliefhebbers geweten hebben… Zo deelden bijna alle collega’s van SBS Belgium popcorn à volonté uit in zes grote Vlaamse treinstations. Multimediaketen Media Markt toverde voor de lancering hun winkel om tot een heuse ZES-cinema. Meer dan 2.500 kijklustigen schreven zich in voor de wedstrijd waaruit 1 gelukkige dame werd gekozen. Zij mocht samen met 6 vrienden de eerste beelden van ZES live op de vele schermen in Media Markt bewonderen. Deze kleurden er toepasselijk blauw-wit-rood.
Een cocktailworkshop, Amerikaanse hamburgers, popcorn, rolschaatsen en flipperkasten.. alles stond in teken van USA, all day! En om deze heugelijke avond compleet te maken, nam de winnares een televisie naar keuze mee naar huis om ook daar het allerbeste van de States 24/7 te bekijken.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]