Straffere content maken die boven het maaiveld uitsteekt: de droom van menig marketeer. Moet je daarom het warm water gaan uitvinden? Niet noodzakelijk. Bij The Fat Lady laten ze zich graag inspireren door cases die het 'anders' hebben durven doen. Die opvielen én daar vaak ook voor bekroond werden. Koen Denolf, hoofdstrateeg bij het bureau, verzamelde daarom zijn favoriete internationale cases en laat ons graagmeegenieten; " "Dé uitdaging in contentmarketing de komende jaren: gezien worden in de massa content die geproduceerd en verdeeld wordt. De creatieve aanpak uit landen als Noorwegen, Duitsland en de VS is een inspiratiebron voor ons allen."
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]