De gezonde fruitindustrie heeft vaak een saai imago. Om daar komaf mee te maken, gooit Zespri zijn look ’n feel na 22 jaar helemaal om. Met een nieuwe campagne (van het bureau Achtung) wil het bedrijf een onweerstaanbare en gezonde uitstraling geven aan de vitamine C bommetjes die kiwi’s zijn.
“Bezig zijn met je gezondheid is een levensstijl en vooral een trendy levensstijl,” klinkt het bij Zespri. “Met Zespri kiwi’s hoef je geen keuze te maken tussen eten voor je gezondheid of eten omdat je het lekker vindt. Je kan simpelweg genieten van lekker én gezond eten.”
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]