Zespri is klaar voor zomer 2020

De gezonde fruitindustrie heeft vaak een saai imago. Om daar komaf mee te maken, gooit Zespri zijn look ’n feel na 22 jaar helemaal om. Met een nieuwe campagne (van het bureau Achtung) wil het bedrijf een onweerstaanbare en gezonde uitstraling geven aan de vitamine C bommetjes die kiwi’s zijn.
“Bezig zijn met je gezondheid is een levensstijl en vooral een trendy levensstijl,” klinkt het bij Zespri. “Met Zespri kiwi’s hoef je geen keuze te maken tussen eten voor je gezondheid of eten omdat je het lekker vindt. Je kan simpelweg genieten van lekker én gezond eten.”
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]