Zeven nieuwe gezichten bij Kunstmaan | Accenture Interactive

News / People

Maar liefst zeven nieuwe creatieve kleppers versterken de rangen bij Kunstmaan | Accenture Interactive. Allemaal kiezen ze resoluut voor het DNA van het bureau, waar business consultancy & design, een creatief bureau en een technologisch powerhouse in elkaar verweven zitten. De nieuwkomers worden warm onthaald in de kantoren in Brussel en Leuven, waar ze meteen aan de slag kunnen op nieuwe klanten zoals De Lijn en Exact. Het creatieve team wordt versterkt door Lina Akbarzadeh (ex-TBWA) die er als concept creative en art director aan de slag gaat. Renée Vermeire (ex-BBDO) is er head of production en art buyer. Virginie Hayet (ex-TBWA) vervoegt zich bij het team als account director ad interim. 

Ook Pauline Salez en Robin Dauchot kiezen voor een nieuwe uitdaging, Pauline bij het European Launch Pad Team, Robin als business designer. Tom Verschueren is de nieuwste experience consultant. En ten slotte, om het digital performance team te ondersteunen, is Simon Vanrykel het team gaan versterken als senior digital campaign manager, na vier jaar ervaring bij bedrijven als Microsoft en ClickTrust“De toekomst ziet er veelbelovend uit, we zijn een jong bureau in volle acceleratie. Naast heel wat nieuwe klanten, willen we ook inzetten op meer en diepere expertise in onze teams. Wat deze mensen allemaal verbindt is dat we niet alleen dezelfde drive hebben, maar ook dezelfde visie en samen de weg vooruit verder bouwen,” besluit Valerie Vleminckx, head of creative agency.