Zien creatieven AI als een tool of als een bedreiging?

Kan artificiële intelligentie creativiteit bevorderen, of zien creatieven deze krachtige tool eerder als een bedreiging? We wilden die vraag aan ChatGPT stellen, maar die lag alweer plat. En dus vroeg PUB het aan een paar creatief directeurs: Sam De Win (iO), Peter Ampe (FamousGrey), Frank Marinus (TBWA\Belgium) en Katrien Bottez (Happiness).
Beeld What’s in a name? © Midjourney

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]

Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]





