ZIGT verwelkomt een nieuwe Digital Mediaplanner, Elke Ardies. Vorig jaar studeerde ze af als Digital Media Manager en begon ze bij Telenet als Channel Specialist. Daar was ze verantwoordelijk voor The Digital Academy, een nieuw leerprogramma binnen Telenet over digitale marketing.
Daarbovenop verheugt ZIGT ook ook over de komst van Arne De Schepper als Media Consultant. Hij begon zijn carrière als planner bij mediabureau MEC (nu Wavemaker) en stapte daarna over naar de reclameregie SBS om er eerst als TV planner en vervolgens als Account Executive aan de slag te gaan. Hij bleef ook aan boord toen SBS mee in de joint venture Ads & Data stapte, maar acht nu de tijd dus rijp voor een volgende hoofdstuk bij het agency ZIGT.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]