Zlatan en Visa maken voetbalfans warm voor WK Voetbal

Marketing / News / People

Zlatan VisaVisa heeft  profvoetballer Zlatan Ibrahimović aangetrokken als gezicht van haar wereldwijde marketingcampagne in aanloop naar het FIFA WK voetbal 2018 in Rusland. Als de officiële partner 'betaaldienstverlening' van FIFA, zal Visa in samenwerking met Zlatan Ibrahimović fans helpen geen moment te missen van alle actie deze zomer. Als een van de meest gevierde en actieve voetballers in de wereld heeft Zlatan Ibrahimović 33 bekers gewonnen in zijn carrière, spelend voor negen teams in Engeland, Frankrijk, Italië, Nederland, Spanje, Zweden en op dit moment de Verenigde Staten. Zlatan Ibrahimović wordt beschouwd als een van de beste spitsen en voetballers van zijn generatie. Hij is niet alleen bekend om zijn sporttalent, maar ook om zijn karakter en wereldwijde erkenning. Geboren in Zweden met een Bosnische vader en Kroatische moeder, spreekt deze voetballegende, ambassadeur van de Verenigde Naties en zakenman, vijf talen en belichaamt hij het wereldwijde karakter van het merk Visa. “We zijn ons altijd bewust geweest van Zlatan’s indrukwekkende prestaties op het veld, universele aantrekkingskracht en kleurrijke persoonlijkheid," aldus Lynne Biggar, chief marketing & communications officer, bij Visa Inc.
De reis van Visa en Zlatan Ibrahimović gaat komende maand van start. Voetballiefhebbers kunnen de reis mee volgen via @iamzlatanibrahimovic (op Instagram) of via de website van Visa.