Zoomin.TV neemt WildHitz over

Zoomin.TV, de internationale specialist in onlinevideo, neemt de activiteiten over van het populaire Nederlandse muziekplatform WildHitz en start daarmee met lineaire televisie. Daarmee wil het bedrijf een positie nemen in traditionele televisie en digitale VOD/SVOD en een eerste stap zetten naar wereldwijde contentdistributie.
Zoomin.TV verwacht dat een geheel nieuw lineair televisiemodel zal ontstaan dat het bestaande kijkgedrag naar zowel traditionele televisie als onlinetelevisie zal doorbreken. De belangrijkste kenmerken van het nieuwe lineaire platform zijn 24/7 programmering, automatische gebruikersvoorkeuren voor contentselectie en one-click content programmering. Verder wil het ook een brug vormen tussen traditionele en digitale publishing. "Tot nu toe werd televisie voor twee volledig gescheiden publieksgroepen geproduceerd en geconsumeerd: televisie en digitaal", legt CEO Jan Riemens uit. "Een generatiekloof ondersteund door afzonderlijke kijkgedrag en gespreide contentdistributie heeft tot nu toe deze scheiding alleen maar versterkt. Met ons nieuwe lineaire model gaan we deze kloof overbruggen en een stortvloed van nieuwe kansen creëren voor omroepen, adverteerders, uitgevers, en natuurlijk fans van geweldige content."
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]