Naar aanleiding van Internationale Vrouwendag bedacht Lucy een spot voor Klara (te zien op televisie en online) waarin de kijker betrapt wordt op zijn/haar vooroordelen. Want bij Schumann, Mendelssohn en Mahler denken de liefhebbers meteen aan Robert, Felix en Gustav. Tot nu…
Immers: er zijn meer vrouwelijke componisten dan u vermoedt. Hun componeertalent werd doorheen de geschiedenis vooral in de knop gesmoord, stil gehouden, genegeerd of minstens met een grote dosis wantrouwen aanzien. Vandaar dat we hun werken en hun namen nauwelijks kennen. Maar daar brengt Klara graag verandering in. Want op Internationale Vrouwendag hoort u op Klara voor één dag uitsluitend muziek van vrouwelijke componisten, van de 9de eeuw tot nu. ‘Klara in vrouwenhanden’, zondag van 11u tot 18u op Klara of via de Klara-app.
Credits
Brand: Klara
Clients: Chantal Pattyn, Els De Baets, Danny Van der Elst
Agency: Lucy
Creative Directors: Iwein Vandevyver, Laurent Dochy
Creative: Johan Van Oeckel
Account Manager: Maïté Camerman
Animation: Robin De Praetere @ Pandemie.tv
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]