"Het is aan onze sector om te helpen waar nodig en geloof mij, de retail en zeker de medische sector kunnen onze hulp enorm goed gebruiken," zegt Dieter Veulemans van CityCubes. Als activatiebureau werkt CityCubes vaak pop-ups en creatieve campagnes uit om merken in de kijker te zetten. "Nu bieden we onze skills aan om retailers, zoals Lidl, te helpen met hun logistiek. Deze nacht en deze ochtend hebben we in meer dan 240 Lidl stores over heel België dranghekken geleverd en geplaatst.," vertelt Veulemans. "Op deze manier kon het bezoek van elke klant veilig en hygienisch gebeuren, alsook werd er een veilige afstand gecreërd tussen personeel en de klanten."
Een challenging opdracht, want dit alles moest in minder dan 24u van briefing tot uitvoering gebeuren… en in België heeft geen enkele partij meer dan 12.000 hekken. Het was dus puzzelen en nachtje door doen, maar het resultaat stond er en iedereen binnen Lidl was supertevreden.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]