We hamsteren containers toiletpapier. Verslinden âbreaking newsflashesâ om onze honger naar informatie te stillen. En hoesten in onze ellenboog alsof we nooit anders gedaan hebben. Voor wie eraan twijfelt: corona is alomtegenwoordig. Dat geldt ook voor overheden en specialisten Ă la Marc Van Ranst. Zij voeden ons constant met tips en prognoses over het gevreesde virus. Maar hoe spring je in deze onvoorspelbare tijden om met marketing & communicatie? Coronacommunicatie in vijf tips, door Bert Stas van communicatiebureau IdeartĂ©. De volledige versie van deze tips vindt u op de website van IdeartĂ©.
Responsable du deÌveloppement commercial et marketing H/F - RĂ©seau des MĂ©dias de proximitĂ© (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le ReÌseau des MeÌdias de proximiteÌ recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
Weâre looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]