Net zoals 25 Belgische retailers in hun recente open brief vragen op Belgische sites te kopen om de lokale economie te ondersteunen, zo roept Gimme op om online reclame eveneens op een Belgische online platform te voeren in plaats van op buitenlandse sites en social media.
Gimme is het communicatieplatform waarlangs momenteel meer dan 1.300 kleuter- en lagere scholen communiceren met de meer dan 500.000 ouders van hun leerlingen. En ze kunnen dat gratis dankzij adverteerders zoals AG, A.S. Adventure, CM, Parentia, Telenet, Torfs en Vlam. Door op Gimme te adverteren bereiken de bedrijven niet alleen op een efficiënte en effectieve manier de jonge gezinnen, maar bovendien steunen ze op die manier een 100% Belgische onderneming, die momenteel extra inspanningen levert om de scholen en ouders in deze moeilijke tijden bij te staan. En dit met succes, getuige de meer dan verdubbeling van de traffic op Gimme tegenover voor de Covid-19 crisis.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]