Om ervoor te zorgen dat iedereen in deze periode verbonden kan blijven met zijn of haar naasten, van thuis uit kan werken en zich zonder zorgen kan ontspannen, heeft Proximus besloten om tot en met 31 maart 2020 de volgende uitzonderlijke maatregelen te nemen, zonder tariefwijzigingen:
- Klanten krijgen de mogelijkheid om onbeperkt en 24/7 te bellen van een vaste lijn of mobiele telefoon naar een vaste lijn in België.
- Â Klanten kunnen gebruikmaken van een onbeperkt downloadvolume via hun vaste internetverbinding thuis. Zakelijke klanten zullen dezelfde voordelen genieten.
- Alle residentiële klanten met mobiele postpaid krijgen een data-optie van 10 Gb die ze in deze periode kunnen gebruiken. Zo kunnen ze zonder zorgen surfen, terwijl tegelijkertijd een optimale netwerkkwaliteit voor iedereen gegarandeerd blijft in deze cruciale periode.
- Alle TV-klanten kunnen zich in deze moeilijke tijden ontspannen dankzij gratis toegang tot de kanalen Movies & Series, Studio 100 hits Pickx Live, en dat op alle schermen via het platform Proximus Pickx.
- Voor zakelijke klanten zijn dezelfde voordelen van toepassing, zowel voor vaste en mobiele spraakdiensten als voor vast internet. Wat mobiel internet betreft, zal Proximus zijn mobiele klanten met professionele tariefplannen geen kosten aanrekenen voor dataverkeer buiten hun bundel.
Telenet en Base doen gelijkaardige inspanningen:
Contact houden tussen families, collega’s, vrienden en zwakkere bevolkingsgroepen is vandaag belangrijker dan ooit. Daarom krijgen Telenet en Base-klanten met een volumelimiet zowel voor hun vaste als mobiele producten een verdubbeling van de hoeveelheid data waar ze momenteel over beschikken. Dit geldt ook voor de klanten van Telenet Business. Zodat videoconferencing, e-learning en contact met familie vlot kan lopen. Voor vast internet vanaf maandag 16 maart, voor mobiel vanaf dinsdagochtend; en beide alvast zeker tot en met 3 april. Helemaal automatisch en zonder kost. Thuis van school, home-worker of zorgverlener, iedereen zal in deze periode meer dan ooit nood hebben aan ontspanning. Zeker nu sporten, cultuur of cafébezoek niet meer direct mogelijk zijn. Daarom kunnen Telenetklanten vanaf dinsdag 17 maart een reeks van gratis films en series terugvinden in de TV-theek en ook op kanaal 11. Deze selectie omvat een mix van lokale en internationale programma’s, voor verschillende doelgroepen. Klanten die zeker willen zijn dat al hun medewerkers vlot thuis kunnen werken en om een uitbreiding van hun VPN-verbinding vragen, worden waar mogelijk binnen de 24u verder geholpen. Voor bedrijven in de getroffen sectoren die moeten sluiten de komende weken, is een tijdelijke opschorting van de diensten mogelijk. Deze klanten kunnen ook uitstel van betaling vragen.
En ook Orange Belgium neemt maatregelen:
Orange Belgium merkt een felle toename van de mobiele oproepen, wat tot nieuwe pieken op het netwerk leidt en een upgrade van de interconnectiecapaciteit tussen operatoren vereist. De technische teams volgen de ontwikkelingen op de voet en versterken het mobiele network indien nodig om te allen tijde een naadloze communicatie te garanderen. Bovendien zal Orange Belgium al zijn residentiële and zakelijke postpaidklanten gratis 5GB aan mobiel datavolume aanbieden om ervoor te zorgen dat ze altijd en overal verbonden kunnen blijven. Deze extra hoeveelheid mobiel datavolume zal hen helpen om in contact te blijven met wat voor hen belangrijk is in deze uitzonderlijke tijden. Voor zakelijke klanten is de eerste zorg van Orange Belgium de bedrijfscontinuïteit van zijn diensten te garanderen, met een specifieke focus op bepaalde klanten zoals ziekenhuizen en openbare diensten. Aangezien veel bedrijven hun werknemers aanmoedigen om thuis te werken, betekent dit dat er oplossingen voor telewerken moeten zijn. Orange Belgium ondersteunt elk bedrijf dat nood heeft aan verbetering van zijn telewerk-mogelijkheden, of het nu gaat om het aanbieden van de juiste connectiviteit voor werknemers of op het hoofdkantoor, het zo veilig mogelijk maken van telewerken of het aanbieden van SMS-oplossingen. Zakelijke klanten kunnen contact opnemen met hun Orange Partner om ervoor te zorgen dat hun bedrijfscontinuïteit gegarandeerd is. Het brede portfolio aan ICT-oplossingen dat Orange Belgium biedt, kan daarvoor zorgen. Klanten worden bovendien gecontacteerd als ze 80% van hun mobiele datavolume hebben gebruikt, met de optie om datavolume bij aan te kopen om er zeker van te zijn dat de verbinding niet wordt verbroken van zodra 100% datavolume verbruikt is.
VOO tot slot blijft niet achter en laat alvast tot 6 april gratis naar VOD kijken.
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]