💊"Waar is da beestje?"

Federate bestrijdt het coronavirus op zijn manier. Men deed er vrijwilligerswerk om te helpen bij de lancering van covid19stop.org. Een burgerinitiatief geïnitieerd door enkele vrienden - onder wie Aymeric de Hemptinne en Geoffroy Bauer - en gecreëerd in 10 dagen met de hulp van Be Connect, Federate, Sagacify, Interel, NautaDutilh enzovoort. Sagacify ontwikkelde het platform, Federate boog zich over communicatie en design en Be-Connect nam de digitale marketing voor zijn rekening. Thomas Danthine, managing partner van Federate, was meteen gewonnen voor dit initiatief, vertelt hij aan PUB. Dat leverde ook de hashtags #WAARISDABEESTJE en #OUESTLEVIRUS op.
Het initiatief werd op 29 maart officieel gelanceerd, met na dag 1 al 30.000 participanten en bijna duizend bezoekers op de site per uur.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]