Quatre Mains doet Bru heropleven

Bru mineraalwater is al decennia lang een bekende gast aan tafel... En toch, top of mind blijven in een oerwoud aan concurrentie is niet eenvoudig, ook niet voor Bru. Dit, in combinatie met een nogal inconsistente merkgeschiedenis, resulteerde in een merk dat rijp was voor een verfrissing en rebranding. Enter Quatre Mains.
Het Brusselse verpakkingsdesignbureau bleef trouw aan de vorm en belangrijkste troeven van Bru: het hert als mascotte, de oorsprong in de Belgische Ardennen, de elegante flessenvorm en de finesse van lichtbruisend mineraalwater.
Vooral het hert kreeg een prominentere aanwezigheid: er werd doelbewust afstand genomen van de vorige kop met gewei en gekozen voor een volledig hertenfiguur in zijn natuurlijke habitat, omgeven door de licht sprankelde bubbeltjes van Bru. Het gebruik van zilveren accenten in het landschap en de rotsachtige ondergrond draagt op zijn beurt toe tot een verfijnd ontwerp.

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]



