Stimuleer de ROI van uw events!

Marketing / Media / News

ROI
PUB en Belga News Agency nodigen u uit voor een Breakfast Session op maandag 18 juni, die de mechanismen in de spotlights plaatst die ervoor zorgen dat events ook écht return on investment (ROI) genereren. Uitdagingen, risicobeheer, partnerships, commerciële tactiek, belang en impact van sociale media, de productie en verspreiding van emotionele én rationele boodschappen via sociale media… Twee specialisten nemen de handschoen op om u in te wijden in de spelregels van het gebruik van sociale media als efficiënte kers op de eventtaart: Alexandre Velleuer van VO Communication  en Annemie Verschueren van Voice Agency.
_DSC8112 copie
Alexandre Velleuer heeft de Duitse nationaliteit, maar werd 20 jaar geleden geadopteerd door België. Al vijftien jaar lang beweegt hij zich in de wereld van de events. Na een licentie in Institutionele Communicatie en een master aan de Université Catholique de Louvain (UCL) liep hij in 2003 stage bij VO. Hij doorliep er alle niveaus van het Brusselse bureau en werd er begin dit jaar managing director, ter opvolging van Patrick Parmentier. »
Pasfoto Annemie
Annemie Verschueren is operations manager/client service director bij Voice Agency. Als operations manager behoudt ze het overzicht over de vlotte werking van alle afdelingen en over het financieel en operationeel beheer van het bureau. Ze beheert daarnaast geïntegreerde communicatieprojecten en -campagnes bij key accounts zoals Siemens Home, APAQ-W, Century 21, de Kansspelcommissie en UnCut.

Praktisch:

Deze Breakfast Session vindt plaats op 18 juni van 8 tot 11 uur ten kantore van PUB, Arianelaan 5 in 1200 Brussel.