Vanaf maandag 4 februari klinkt en oogt Studio Brussel helemaal anders. Met deze reboot wil de radiozender zijn publiek nog beter gaan bedienen en verrijken. Studio Brussel blijft zichzelf tegen het licht houden en heruitvinden, zo luidt het. Het doel blijft de agenda bepalen. De gloednieuwe vormgeving - zie het bericht dat PUB daarover eerder publiceerde - staat ten dienste van die aangescherpte content, is ‘state of the art’ én is flexibel inzetbaar op alle platformen.
Onder het gekende motto "Life is Music" staat muziek meer dan ooit centraal bij Studio Brussel. De schurende mix van de zender wil verrassen, met ruimte voor een verdiepend muziekaanbod en ontdekkingen in meerdere programma’s, concepten of events. De zender gaat voluit multimediaal door in de verder versnipperende digitale wereld in te zetten op kwalitatieve online reeksen.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]