The Manifest vindt het geluk bij My Way 


Crea / News

MyWay_Affichage_2“Of je nu groot of klein bent, bedeesd, gehaast, veeleisend, handig of pietje-precies, de auto die je zoekt, staat al bij My Way. Van de Volkswagen Up via de SKODA SUPERB COMBI en de SEAT Ateca naar de Volkswagen Transporter, het gamma kwaliteitsoccasies van de groep D’Ieteren heeft een schijnbaar eindeloos divers aanbod.”
Het is vanuit die vaststelling dat The Manifest een campagne op touw zette met de personages van Roger Hargreaves uit zijn beroemde boekjes met Mister Men en Little Miss. De herlanceringscampagne van het merk My Way gaat gepaard met een gloednieuwe grafische identiteit, een nieuw logo en een grondige studie van de strategische grondvesten van het merk. Last but not least profiteerde My Way ervan om een nieuwe website te lanceren.
MyWay_Affichage_4De ingezette media zijn affichage met borden van 20, 10 en 8 m2, radiospots en een gesegmenteerde banneringcampagne via 16 verschillende onderwerpen. Ook het netwerk van concessiehouders is ingezet: zij ontvangen de nieuwe grafische identiteit die The Manifest ontwikkelde in de vorm van totems, vlaggen en ander fraai POS-materiaal. Als klap op de vuurpijl staat Mister Happy vrolijk te wezen op een zeil van 160 m2 aan het hoofdkwartier van Kortenberg.



Credits:
Klant: My Way
Bart Nyns, Walter Van Schevensteen, Pascale Vermeersch
Agency: The Manifest
Creatief directeur: Olivier Vozzella
Creatie: Serge Audino, Cédric Tielemans,
Laurence Lising, Wim Demyttenaere
Digitale creatie: Julie Janssens, Alexia Delhaye, Lionel Loy
Grafische creatie: Mehdi Djebali
Studio en prepress: Guillaume Saintmard, Philippe Dewattines
Een dikke merci aan de stagiairs: Alicia Mihailof, Louis Colin
Community: Maxime Honhon
Studio: Cobra
Strategie: Eric Vanden Broeck