Vijf nieuwe Master Marketeers, lifetime award voor Jan Callebaut

Awards / Marketing / News / People

5 v john-cameron-628661-unsplashHilde BoeyckensKaren Corrigan, Francis Debeuckelaere, Fréderic Larmuseau en Jean-Jacques Velkeniers zijn de nieuwe Master Marketeers. Elk jaar bekroont BAM enkele nieuwe Master Marketeers voor hun toewijding en inzet op gebied van marketing. Er wordt geregeld ook een Lifetime Achievement Award uitgereikt. De Master Marketers zijn ondernemers of personen die marketing op managementniveau uitoefenen en vanuit die functie het vak naar een hoger niveau tillen: “De Master Marketeers zijn een think tank van professionals. De Masters geloven dat marketing duurzame, economische en maatschappelijke ontwikkelingen creëert voor organisaties en mensen. Ontwikkelingen waarover we graag nadenken, batteren en communiceren. Het levert nieuwe inzichten op, die we graag delen en stimuleren."
 
De nieuwe Master Marketeers voor 2019 zijn:

  • Hilde Boeyckens : Managing Director SOS Kinderdorpen
  • Karen Corrigan : CEO Happiness
  • Francis Debeuckelaere : President Europe Barcadi-Martin
  • Fréderic Larmuseau : CEO Jacobs Douwe Egbert
  • Jean-Jacques Velkeniers : President BU, AB-Inbev

Ook dit jaar wordt een autoriteit bekroond met een Life Time Achievement Award, namelijk Jan Callebaut, Founder/Partner van Callebaut Collective.ON HIS MIND_Jan Callebaut
De uitreiking vindt plaats op 28 maart 2019 in de exclusieve Tapijtenzaal van BNP Paribas Fortis te Brussel. Klik hier om u hiervoor in te schrijven.
Voor de volledigheid: deel uitmaken van deze selecte groep van Master Marketeers kan pas na een streng selectieprogramma dat zijn criteria put uit een combinatie van ervaring, vorming en uitstraling.  Voor dit initiatief werden specifieke statuten en een inschrijvingsdossier uitgewerkt. Het dossier laat een kandidaat toe voor zichzelf te bepalen of hij voldoet aan de toelatingscriteria. Assessoren hebben een gesprek met de kandidaten en brengen hun bevindingen voor de groep van huidige Master Marketers, die finaal een beslissing tot toelating neemt.  Bij benoeming wordt de naam van de Master Marketer in het Register van Master Marketers opgenomen. De titel Master Marketer is een persoonlijke titel die niet kan worden gevoerd door bedrijven, instellingen of organisaties waar de Master Marketer voor werkt. De Master Marketer is gerechtigd zich zo te noemen, door de hoofdletters MM achter zijn familienaam te vermelden.