


Nico Tempelaere
VoicY wil ook optreden als een soort van interimkantoor voor bedrijven die door allerlei omstandigheden (vakantie, ziekte, crisis, ...) een tekort aan personeel hebben om via sociale media vragen of klachten te behandelen van consumenten. De VoicY medewerkers (meestal freelancers) krijgen eerst een intensieve opleiding (customer service, social tone of voice, taal, kennis van sector en klant) om nadien een certificaat als 'social butler' te ontvangen.
Het idee om VoicY te lanceren komt deels na twee jaar ervaring met intense social care voor Brussels Airport en het feit dat in Amerika het 24/7-concept al flink is ingeburgerd, licht Nico Tempelaere toe: "Er is nog heel wat werk aan de winkel in Europa, met contactcenters die nog niet genoeg op social media zijn toegespitst en vooral hun openingsuren niet aanpassen aan de tijdstippen waarop een consument tijd heeft om te connecteren met een bedrijf. Het wordt in eerste instantie nog een stuk evangeliseren en aantonen dat een 24/7 aanpak een serieuze positieve invloed heeft op klanten-tevredenheid."
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]