0,0% kans om Leffe-campagne van Air te missen

Binnenkort brengt AB InBev een speciaalbier zonder alcohol uit, Leffe Blond 0,0%. Dit zette AB InBev en Air ertoe aan om een nieuwe campagne te ontwikkelen met bijhorende baseline: ‘Volle smaak, volle aandacht.’
De boodschap erachter: wanneer je Leffe Blond 0,0% drinkt daalt de kans op slechte beslissingen op trouwfeesten, veel te impulsieve acties tijdens een zakenlunch en ongemakkelijke situaties op restaurant. Deze boodschap wordt breed ingezet via onder andere tag-ons, print en POS-materiaal. 0,0% kans dus dat je deze nieuwe Leffe-campagne mist.De aftrap van de campagne werd gegeven op 28 januari, net op tijd dus om een maand zonder alcohol goed in te zetten.
CREDENTIALS
Client: Arnaud Hanset, Maurane Temot, Alexis Meeus, Lourenço Arriaga
Executive Creative Director : Eric Hollander
Creative Director : Bart Gielen
Strategic team : Coppelia De Crane d'Heysselaer, Nick Moors
Creative team : Yannick De Haes, Sven Van Hooydonck, Dries Floridor, Derek Brouwers
Account team : Pauline Héraly, Nadège Witkowski, Chloé Pierloot
Production: Victoire Kaiser
Digital project manager: Emilie Seynaeve
Sound Studio : Sonhouse
Graphic designer: Remy Gustin, Clara Climent
Digital designer: Bruno Vergne
Production house: Colonel (DOP: François Starr)
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]