0,0% kans om Leffe-campagne van Air te missen

Crea / News

auto-13Binnenkort brengt AB InBev een speciaalbier zonder alcohol uit, Leffe Blond 0,0%. Dit zette AB InBev en Air ertoe aan om een nieuwe campagne te ontwikkelen met bijhorende baseline: ‘Volle smaak, volle aandacht.’Leffe-Mock-up-Vespasius

De boodschap erachter: wanneer je Leffe Blond 0,0% drinkt daalt de kans op slechte beslissingen op trouwfeesten, veel te impulsieve acties tijdens een zakenlunch en ongemakkelijke situaties op restaurant. Deze boodschap wordt breed ingezet via onder andere tag-ons, print en POS-materiaal. 0,0% kans dus dat je deze nieuwe Leffe-campagne mist.Leffe-Mock-up-FB-01_De aftrap van de campagne werd gegeven op 28 januari, net op tijd dus om een maand zonder alcohol goed in te zetten.

CREDENTIALS
Client: Arnaud Hanset, Maurane Temot, Alexis Meeus, Lourenço Arriaga
Executive Creative Director : Eric Hollander
Creative Director : Bart Gielen
Strategic team : Coppelia De Crane d'Heysselaer, Nick Moors
Creative team : Yannick De Haes, Sven Van Hooydonck, Dries Floridor, Derek Brouwers
Account team : Pauline Héraly, Nadège Witkowski, Chloé Pierloot
Production: Victoire Kaiser
Digital project manager: Emilie Seynaeve
Sound Studio : Sonhouse
Graphic designer: Remy Gustin, Clara Climent
Digital designer: Bruno Vergne
Production house: Colonel (DOP: François Starr)