Cannes Shortlist: Happiness, TBWA, FamousGrey en Wunderman in PR

En hop, daar is de TEDx-campagne van Happiness voor Carlsberg weer! Deze campagne veroverde een plek op de shortlist in de categorie PR van Cannes Lions 2018.
Ook de slimme en vermakelijke The Pirate Subtitles-campagne van TBWA\Belgium voor de BEA haalde deze shortlist.
En ook de Closer than you think-campagna van Wunderman Antwerp voor Child Focus deed dat.
En de al met een Silver Lion bekroonde Recruiting car van FamousGrey voor Volvo duikt ook in deze shortlist op.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]


