Cannes Shortlist: Happiness, TBWA, FamousGrey en Wunderman in PR
En hop, daar is de TEDx-campagne van Happiness voor Carlsberg weer! Deze campagne veroverde een plek op de shortlist in de categorie PR van Cannes Lions 2018.
Ook de slimme en vermakelijke The Pirate Subtitles-campagne van TBWA\Belgium voor de BEA haalde deze shortlist.
En ook de Closer than you think-campagna van Wunderman Antwerp voor Child Focus deed dat.
En de al met een Silver Lion bekroonde Recruiting car van FamousGrey voor Volvo duikt ook in deze shortlist op.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]