En hop, daar is de TEDx-campagne van Happiness voor Carlsberg weer! Deze campagne veroverde een plek op de shortlist in de categorie PR van Cannes Lions 2018.
Ook de slimme en vermakelijke The Pirate Subtitles-campagne van TBWA\Belgium voor de BEA haalde deze shortlist.
En ook de Closer than you think-campagna van Wunderman Antwerp voor Child Focus deed dat.
En de al met een Silver Lion bekroonde Recruiting car van FamousGrey voor Volvo duikt ook in deze shortlist op.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]