Clio Awards: Gold voor Mortierbrigade en The Other Agency, Silver voor LDV

Awards / News

DaretosponsorBanner(update) Met Dare to Sponsor haalde LDV United een Silver Clio Award in de categorie Intergrated Campaign.

Mortierbrigade staat bij de Clio Music Awards nog één trapje , met een Clio Music Award Gold voor The Legendary Tour voor Chance & PIAS, in de categorie Album Launch.

En Brussel-Antwerpen: 1-2. Want behalve LDV kreeg ook ook The Other Agency, ook al uit Antwerpen, een Clio Gold, voor een campagne voor Budweiser in de categorie Product/Service.budweiser other agency

Opvallend: The Other Agency (TOA) heeft nu pas haar eerste award binnen, en het is meteen een Gold op de Clio Awards. Het Antwerpse communicatiebureau gaat zelfs lopen met de Emerging Creative Award, die dit jaar draaide om een briefing van Budweiser. Het Amerikaanse biermerk zocht een slimme campagne om haar teveel aan clean energy – dat Bud zelf genereert in een eigen windpark – op te maken. Het antwoord van de jonge creatieven van The Other Agency: a green Bud in a green bar. ‘Cause Bud is great, and clean energy is weiser. Amerikaanse bars kunnen één jaar gratis clean energy winnen door votes te sprokkelen in hun community. Op die manier blijft Budweiser brouwen for a better America. Hear, hear.

“We zijn er trots op om als klein, onafhankelijk bureau een Clio award binnen te halen,” zegt Ninia Daelman, strategic director van TOA. “We staan als underdog toch mooi te blinken tussen al dat grote gouden geweld.”