(update) Met Dare to Sponsor haalde LDV United een Silver Clio Award in de categorie Intergrated Campaign.
Mortierbrigade staat bij de Clio Music Awards nog één trapje , met een Clio Music Award Gold voor The Legendary Tour voor Chance & PIAS, in de categorie Album Launch.
En Brussel-Antwerpen: 1-2. Want behalve LDV kreeg ook ook The Other Agency, ook al uit Antwerpen, een Clio Gold, voor een campagne voor Budweiser in de categorie Product/Service.
Opvallend: The Other Agency (TOA) heeft nu pas haar eerste award binnen, en het is meteen een Gold op de Clio Awards. Het Antwerpse communicatiebureau gaat zelfs lopen met de Emerging Creative Award, die dit jaar draaide om een briefing van Budweiser. Het Amerikaanse biermerk zocht een slimme campagne om haar teveel aan clean energy – dat Bud zelf genereert in een eigen windpark – op te maken. Het antwoord van de jonge creatieven van The Other Agency: a green Bud in a green bar. ‘Cause Bud is great, and clean energy is weiser. Amerikaanse bars kunnen één jaar gratis clean energy winnen door votes te sprokkelen in hun community. Op die manier blijft Budweiser brouwen for a better America. Hear, hear.
“We zijn er trots op om als klein, onafhankelijk bureau een Clio award binnen te halen,” zegt Ninia Daelman, strategic director van TOA. “We staan als underdog toch mooi te blinken tussen al dat grote gouden geweld.”
Digital Marketing Analyst bij Studio100
Studio 100, gevestigd in Schelle, is een bruisend en succesvol bedrijf in familie […]
ART DIRECTOR bij Choco
Als Art Director sta je voor sterke creatieve concepten en prachtige designs, online […]
Project Manager - Digital Producer bij Happiness
At Happiness Anywhere / BLISS, we are looking for new talent to strengthen […]
Communication officer bij Tiense Suiker
Tiense Suikerraffinaderij is een referentie in de Belgische voedingsindustrie. Bij ons gaan traditie […]