Na het launch event op 17 september is DaviD klaar om bij de digitale planners en buyers in gebruik genomen te worden. De doelstelling van DaviD is duidelijk: IPM Advertising, Pebble Media en Produpress werken samen om het aanbod (meer dan 62 segmenten) te structureren en te vereenvoudigen om zo bij adverteerders en mediabureaus het gebruiksgemak en de efficiëntie te verhogen. Deze marktplaats innoveert en maakt het verschil door zowel de DSP-account als de SSP-account op te zetten, te optimaliseren, te verfijnen en te beheren. De data worden via één gezamenlije DMP verzameld, wat resulteert in een attractieve datacatalogus.Het consortium heeft gekozen voor specifieke technologische partners aan de hand van een call for tender. Deze aanpak werd begeleid door ROOT. Na analyse werden de aanbevelingen onder de loep genomen en heeft DaviD gekozen voor Amobee (DSP), Rubion (SSP-displaygedeelte) en Spot X (SSP-videogedeelte).
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]