DaviD schiet uit de startblokken

Marketing / Media / News

annie-spratt-450567-unsplashNa het launch event op 17 september is DaviD klaar om bij de digitale planners en buyers in gebruik genomen te worden. De doelstelling van DaviD is duidelijk: IPM Advertising, Pebble Media en Produpress werken samen om het aanbod (meer dan 62 segmenten) te structureren en te vereenvoudigen om zo bij adverteerders en mediabureaus het gebruiksgemak en de efficiëntie te verhogen. Deze marktplaats innoveert en maakt het verschil door zowel de DSP-account als de SSP-account op te zetten, te optimaliseren, te verfijnen en te beheren. De data worden via één gezamenlije DMP verzameld, wat resulteert in een attractieve datacatalogus.davidHet consortium heeft gekozen voor specifieke technologische partners aan de hand van een call for tender. Deze aanpak werd begeleid door ROOT. Na analyse werden de aanbevelingen onder de loep genomen en heeft DaviD gekozen voor Amobee (DSP), Rubion (SSP-displaygedeelte) en Spot X (SSP-videogedeelte).