Na het launch event op 17 september is DaviD klaar om bij de digitale planners en buyers in gebruik genomen te worden. De doelstelling van DaviD is duidelijk: IPM Advertising, Pebble Media en Produpress werken samen om het aanbod (meer dan 62 segmenten) te structureren en te vereenvoudigen om zo bij adverteerders en mediabureaus het gebruiksgemak en de efficiëntie te verhogen. Deze marktplaats innoveert en maakt het verschil door zowel de DSP-account als de SSP-account op te zetten, te optimaliseren, te verfijnen en te beheren. De data worden via één gezamenlije DMP verzameld, wat resulteert in een attractieve datacatalogus.
Het consortium heeft gekozen voor specifieke technologische partners aan de hand van een call for tender. Deze aanpak werd begeleid door ROOT. Na analyse werden de aanbevelingen onder de loep genomen en heeft DaviD gekozen voor Amobee (DSP), Rubion (SSP-displaygedeelte) en Spot X (SSP-videogedeelte).
Senior Strategic Influencer Marketing Expert bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Strategic Influencer Marketing Expert About Influo Influo […]
Senior Sales Manager bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Sales Manager About Influo Influo is a […]
Manager Externe Communicatie (m/f/x) bij Actiris
De functie in het kort Actiris is op zoek naar een enthousiaste (m/f/x) […]
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]