(update) We hebben eerder bericht over de Belgische nominaties voor de Epica Awards 2018. Wunderman Antwerp en Happiness maken kans op een Epica Award. Op dag 1 van de jurywerkzaamheden in Amsterdam sleepte ons land alvast een eerste overwinning binnen. Er is namelijk een Gold Epica Award voor Wunderman Antwerp voor MediaMarkt met "Game of Torrents" in de categorie Branded Content - Native Advertising.
Happiness kreeg een Bronze Award voor de campagne “BlindMeters” voor Ouders van Verongelukte Kinderen (OVK) in de categorie Websites.
En ook dit nog: het Nederlandse Wieden+Kennedy Amsterdam behaalde Silver in de categorie Public Relations met een campagne voor Corona en Parley - en Corona is een merk van het Belgisch-Braziliaanse AB InBev.
Ter herinnering: bij de Epica Awards zijn de juryleden enkel journalisten uit de hele wereld – zo is PUB naar aloude traditie ook dit jaar weer vertegenwoordigd in de jury.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]