(update) We hebben eerder bericht over de Belgische nominaties voor de Epica Awards 2018. Wunderman Antwerp en Happiness maken kans op een Epica Award. Op dag 1 van de jurywerkzaamheden in Amsterdam sleepte ons land alvast een eerste overwinning binnen. Er is namelijk een Gold Epica Award voor Wunderman Antwerp voor MediaMarkt met "Game of Torrents" in de categorie Branded Content - Native Advertising.
Happiness kreeg een Bronze Award voor de campagne “BlindMeters” voor Ouders van Verongelukte Kinderen (OVK) in de categorie Websites.
En ook dit nog: het Nederlandse Wieden+Kennedy Amsterdam behaalde Silver in de categorie Public Relations met een campagne voor Corona en Parley - en Corona is een merk van het Belgisch-Braziliaanse AB InBev.
Ter herinnering: bij de Epica Awards zijn de juryleden enkel journalisten uit de hele wereld – zo is PUB naar aloude traditie ook dit jaar weer vertegenwoordigd in de jury.
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]
Head of Design bij Bridgeneers (min. 5 jaar ervaring)
Als Design & Branding Director sta je in voor de creatieve begeleiding van […]