Epica Awards krijgt Responsibility Grand Prix

De Epica Awards beginnen het nieuwe jaar met de leuke aankondiging. In samenwerking met ACT Responsible is er voortaan elk jaar een Responsibility Grand Prix. Dit jaar gingen volgens velen (onder wie ook juryleden,) té veel Grand Prix naar goede doelen. Niets tegen goede doelen, natuurlijk, maar een afzonderlijke Grand Prix voor goede doelen schept meer duidelijkheid voor iedereen. Goede doelen worden extra onder de aandacht gebracht met een eigen Grand Prix, en commerciële adverteerders zien niet langer gegeerde Grand Prix door de neus geboord. PUB schaart zich stevig achter deze beslissing.
Ter herinnering: de Epica Awards zijn redelijk uniek te noemen: de jury bestaat, anders dan bij de andere reclameprijzen, uit journalisten. In België is PUB van oudsher partner van de Epica Awards.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]