De Epica Awards beginnen het nieuwe jaar met de leuke aankondiging. In samenwerking met ACT Responsible is er voortaan elk jaar een Responsibility Grand Prix. Dit jaar gingen volgens velen (onder wie ook juryleden,) té veel Grand Prix naar goede doelen. Niets tegen goede doelen, natuurlijk, maar een afzonderlijke Grand Prix voor goede doelen schept meer duidelijkheid voor iedereen. Goede doelen worden extra onder de aandacht gebracht met een eigen Grand Prix, en commerciële adverteerders zien niet langer gegeerde Grand Prix door de neus geboord. PUB schaart zich stevig achter deze beslissing.
Ter herinnering: de Epica Awards zijn redelijk uniek te noemen: de jury bestaat, anders dan bij de andere reclameprijzen, uit journalisten. In België is PUB van oudsher partner van de Epica Awards.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]