De Epica Awards beginnen het nieuwe jaar met de leuke aankondiging. In samenwerking met ACT Responsible is er voortaan elk jaar een Responsibility Grand Prix. Dit jaar gingen volgens velen (onder wie ook juryleden,) té veel Grand Prix naar goede doelen. Niets tegen goede doelen, natuurlijk, maar een afzonderlijke Grand Prix voor goede doelen schept meer duidelijkheid voor iedereen. Goede doelen worden extra onder de aandacht gebracht met een eigen Grand Prix, en commerciële adverteerders zien niet langer gegeerde Grand Prix door de neus geboord. PUB schaart zich stevig achter deze beslissing.
Ter herinnering: de Epica Awards zijn redelijk uniek te noemen: de jury bestaat, anders dan bij de andere reclameprijzen, uit journalisten. In België is PUB van oudsher partner van de Epica Awards.
Senior Strategic Influencer Marketing Expert bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Strategic Influencer Marketing Expert About Influo Influo […]
Senior Sales Manager bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Sales Manager About Influo Influo is a […]
Manager Externe Communicatie (m/f/x) bij Actiris
De functie in het kort Actiris is op zoek naar een enthousiaste (m/f/x) […]
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]