De Epica Awards beginnen het nieuwe jaar met de leuke aankondiging. In samenwerking met ACT Responsible is er voortaan elk jaar een Responsibility Grand Prix. Dit jaar gingen volgens velen (onder wie ook juryleden,) té veel Grand Prix naar goede doelen. Niets tegen goede doelen, natuurlijk, maar een afzonderlijke Grand Prix voor goede doelen schept meer duidelijkheid voor iedereen. Goede doelen worden extra onder de aandacht gebracht met een eigen Grand Prix, en commerciële adverteerders zien niet langer gegeerde Grand Prix door de neus geboord. PUB schaart zich stevig achter deze beslissing.
Ter herinnering: de Epica Awards zijn redelijk uniek te noemen: de jury bestaat, anders dan bij de andere reclameprijzen, uit journalisten. In België is PUB van oudsher partner van de Epica Awards.
Digital Marketing Analyst bij Studio100
Studio 100, gevestigd in Schelle, is een bruisend en succesvol bedrijf in familie […]
DIENSTHOOFD ART DIRECTOR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Art Director heb je oog voor detail en zie je ook […]
EXPERT COMMUNICATIEADVISEUR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Expert Communicatieadviseur ben je het eerste aanspreekpunt voor alle marketing- en […]
ART DIRECTOR bij Choco
Als Art Director sta je voor sterke creatieve concepten en prachtige designs, online […]