11 Belgische nominaties voor D&AD

(update) Pure happiness bij Happiness. Drie verschillende campagnes haalden de shortlist van D&AD (met prijsuitreiking op 23 mei 2019 in Londen). In willekeurige volgorde:
- Voor klant OVK, campagne BlindMeters
- Digital Marketing / Integrated Digital Campaigns Shortlist
- Digital Marketing / Campaign Websites Shortlist
- Digital Design/Websites Shortlist
- Graphic Design / Data Visualisation Shortlist
- Typography/Online Shortlist
- Voor diezelfde klant OVK, campagne Behind The Numbers
- Media / Use of Radio & Audio Shortlist
- Radio & Audio /Innovation use of Radio & Audio Shortlist
En voor klant VOO, met de campagne Buffer rage:
- Media / Use of Online Shortlist
Ook Wunderman Thompson mag hopen op een award, voor klant Child Focus, met twee nominaties voor de campagne Missing Poster Child
- Media Shortlist
- Packaging Design Shortlist
Gregory Caron en Hannes De Maeyer tot slot zijn genomineerd voor zijn werk voor Akqua (Oakley) met de campagne It's OK.
- Sound Design & Use of Music Shortlist
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]