11 Belgische nominaties voor D&AD

Awards / News

Blind(update) Pure happiness bij Happiness. Drie verschillende campagnes haalden de shortlist van D&AD (met prijsuitreiking op 23 mei 2019 in Londen). In willekeurige volgorde:

  1. Voor klant OVK, campagne BlindMeters
    1. Digital Marketing / Integrated Digital Campaigns Shortlist
    2. Digital Marketing / Campaign Websites Shortlist
    3. Digital Design/Websites Shortlist
    4. Graphic Design / Data Visualisation Shortlist
    5. Typography/Online Shortlist
  1. Voor diezelfde klant OVK, campagne Behind The Numbers
    1. Media / Use of Radio & Audio Shortlist
    2. Radio & Audio /Innovation use of Radio & Audio Shortlist

En voor klant VOO, met de campagne Buffer rage:

  1. Media / Use of Online Shortlist

Ook Wunderman Thompson mag hopen op een award, voor klant Child Focus, met twee nominaties voor de campagne Missing Poster Child

  1. Media Shortlist
  2. Packaging Design Shortlist

 
Gregory Caron en Hannes De Maeyer tot slot zijn genomineerd voor zijn werk voor Akqua (Oakley) met de campagne It's OK.

  1. Sound Design & Use of Music Shortlist