De 33e jaarlijkse London International Awards maakte op 5 november zijn winnaars bekend. Ons land gaat lopen met drie prijzen op LIA 2018, twee gouden en één bronzen. BBDO Brussels wint goud met zijn radiocampagne voor Lidl Belgium, “Spaghetti”, “Chicken Curry”, “Hamburger”. Wunderman Antwerp haalt het andere goud binnen met “Game of Torrents” voor MediaMarkt. Prophets Antwerp wint op zijn beurt een bronzen LIA met zijn digitale campagne “e-xperience” voor Audi.
Ook werd er muziek van Belgische makelij bekroond: AKQA Paris won zilver met zijn muziek for Oakley, een inzending door music & sounddesign bureau Gregory Caron. “It's Ok - One Obsession” werd gecomponeerd door het Belgische duet Gregory Caron en Hannes de Maeyer.
https://www.youtube.com/watch?v=ioAhZ-FXiyY
De LIA Awards is een global award en vertegenwoordigt het beste in creativiteit over alle media disciplines, wereldwijd: Ambient, Billboard, Branded Entertainment, Design, Digital, Health & Wellness, Health & Wellness – Craft, Integration, Medical, Medical – Craft, Music & Sound, Music Video, Non-Traditional, Package Design, Poster, Print, Production & Post-Production, Radio & Audio, Social Influencers, The NEW, TV/Cinema/Online Film en Verbal Identity.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]