De 33e jaarlijkse London International Awards maakte op 5 november zijn winnaars bekend. Ons land gaat lopen met drie prijzen op LIA 2018, twee gouden en één bronzen. BBDO Brussels wint goud met zijn radiocampagne voor Lidl Belgium, “Spaghetti”, “Chicken Curry”, “Hamburger”. Wunderman Antwerp haalt het andere goud binnen met “Game of Torrents” voor MediaMarkt. Prophets Antwerp wint op zijn beurt een bronzen LIA met zijn digitale campagne “e-xperience” voor Audi.
Ook werd er muziek van Belgische makelij bekroond: AKQA Paris won zilver met zijn muziek for Oakley, een inzending door music & sounddesign bureau Gregory Caron. “It's Ok - One Obsession” werd gecomponeerd door het Belgische duet Gregory Caron en Hannes de Maeyer.
De LIA Awards is een global award en vertegenwoordigt het beste in creativiteit over alle media disciplines, wereldwijd: Ambient, Billboard, Branded Entertainment, Design, Digital, Health & Wellness, Health & Wellness – Craft, Integration, Medical, Medical – Craft, Music & Sound, Music Video, Non-Traditional, Package Design, Poster, Print, Production & Post-Production, Radio & Audio, Social Influencers, The NEW, TV/Cinema/Online Film en Verbal Identity.
Senior Account Manager bij Epic
EPIC is looking for a passionate Senior Account Manager willing to reach new […]
Senior Strategic Influencer Marketing Expert bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Strategic Influencer Marketing Expert About Influo Influo […]
Senior Sales Manager bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Sales Manager About Influo Influo is a […]
Manager Externe Communicatie (m/f/x) bij Actiris
De functie in het kort Actiris is op zoek naar een enthousiaste (m/f/x) […]