De Best Brands Awards 2020 krijgen dit jaar een gestreamde awardshow, zoals PUB eerder meldde. De 5e editie van deze jaarlijkse prestigieuze bijeenkomst, georganiseerd door Serviceplan en GfK, had op 18 maart moeten plaatsvinden maar wordt dus vervangen door een 'liveshow' op LN24 op 18 maart, van 20 tot 22 uur. Of u volgt de livestreaming op de website van Best Brands.
De 'Best Brands' is niet zomaar een prijs om de prijs. Wie de winnaars zijn, en waarom, zegt iets over de woelige tijden waarin we leven. "We leven in een tijdperk waarin de consument op zoek is naar zingeving," zegt Peter Vande Graveele, CEO van Serviceplan Group Benelux. "In hun leven, in hun werk, maar ook in de manier waarop ze producten en diensten consumeren. Betekenisvol zijn voor merken betekent authentiek zijn, duidelijk zijn over het eigen doel. Merken moeten een duidelijk antwoord hebben op de vraag waarom ik hier ben. In welke zin kan ik voor velen of voor een stel consumenten van belang zijn?"
Ter herinnering: in 2004 introduceerde Serviceplan de Best Brands Awards in München. Intussen wordt het evenement beschouwd als een belangrijke maatstaf voor merkprestatie. Op basis van eenstudie van 5000 huishoudens geleid door GfK wordt een klassement opgesteld volgens twee criteria: het reële economische succes van het merk en zijn emotionele dimensie t.o.v. het publiek. Het concept kreeg zoveel erkenning dat meerdere landen zoals China (2014), Italië (2015), Frankrijk (2018) en sinds 2016 België, het concept overnamen.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]