We Are C en zusterbureau Tribe Agency, gespecialiseerd in food, werken sinds november 2019 voor chocolademerk Galler. Om gepast te communiceren in deze tijden zetten ze aan de vooravond van Pasen samen een campagne op dieĀ āHet ei met het hartā heet, ter ondersteuning van ziekenhuis UMC Sint-Pieter. Een eerste gelegenheid om samen eenĀ āmarkethicā-actie (ethische marketing) te lanceren, de nieuwe filosofie van het chocolademerk.
Om zijn campagne af te trappen schonk Galler zelf 20.000 euro aan een door de Koning Boudewijnstichting gevoerde fondsenwervingscampagne ter ondersteuning van hetĀ ziekenhuis.Ā Vervolgens ging het chocolademerk in zee met influencers en lanceerde het een zoektocht naar paaseitjes die op de sociale media gedeeld kon worden met de hashtags #EggHuntChallenge en #SolidarityWithGaller. āSamen hebben we besloten ons uiterste best te doen om de verkoop van chocolade-eieren te stimuleren, waarvan een deel van de winst zal gaan naar de fondsenwerving van de Koning Boudewijnstichting,ā klinkt het bij de zusterbureaus.
Responsable du deĢveloppement commercial et marketing H/F - RĆ©seau des MĆ©dias de proximitĆ© (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le ReĢseau des MeĢdias de proximiteĢ recrute un.e Ā« Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
Weāre looking for aĀ Marketing & Admissions DirectorĀ to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]