We Are C en zusterbureau Tribe Agency, gespecialiseerd in food, werken sinds november 2019 voor chocolademerk Galler. Om gepast te communiceren in deze tijden zetten ze aan de vooravond van Pasen samen een campagne op die ‘Het ei met het hart’ heet, ter ondersteuning van ziekenhuis UMC Sint-Pieter. Een eerste gelegenheid om samen een ‘markethic’-actie (ethische marketing) te lanceren, de nieuwe filosofie van het chocolademerk.
Om zijn campagne af te trappen schonk Galler zelf 20.000 euro aan een door de Koning Boudewijnstichting gevoerde fondsenwervingscampagne ter ondersteuning van het ziekenhuis. Vervolgens ging het chocolademerk in zee met influencers en lanceerde het een zoektocht naar paaseitjes die op de sociale media gedeeld kon worden met de hashtags #EggHuntChallenge en #SolidarityWithGaller. “Samen hebben we besloten ons uiterste best te doen om de verkoop van chocolade-eieren te stimuleren, waarvan een deel van de winst zal gaan naar de fondsenwerving van de Koning Boudewijnstichting,” klinkt het bij de zusterbureaus.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]