100 ideeën die de reclame veranderden...
Simon Veksner, die eerder "How To Make It As An Advertising Creative" schreef, heeft een nieuw boek op zijn naam staan: "100 Ideas That Changed Advertising", uitgegeven door Laurence King (ISBN13 9781780672342). Rijk geïllustreerd, en met een brede blik: zowel eeuwenoude affiches als Twitter komen aan bod. Eeuwenoud is letterlijk te nemen: uit het jaar 79 voor onze tijdrekening is in Pompeï een verkiezingsaffiche te vinden. Klik hier om een blik te werpen op de eerste pagina's.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]