100 ideeën die de reclame veranderden...
Simon Veksner, die eerder "How To Make It As An Advertising Creative" schreef, heeft een nieuw boek op zijn naam staan: "100 Ideas That Changed Advertising", uitgegeven door Laurence King (ISBN13 9781780672342). Rijk geïllustreerd, en met een brede blik: zowel eeuwenoude affiches als Twitter komen aan bod. Eeuwenoud is letterlijk te nemen: uit het jaar 79 voor onze tijdrekening is in Pompeï een verkiezingsaffiche te vinden. Klik hier om een blik te werpen op de eerste pagina's.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]