Simon Veksner, die eerder "How To Make It As An Advertising Creative" schreef, heeft een nieuw boek op zijn naam staan: "100 Ideas That Changed Advertising", uitgegeven door Laurence King (ISBN13 9781780672342). Rijk geïllustreerd, en met een brede blik: zowel eeuwenoude affiches als Twitter komen aan bod. Eeuwenoud is letterlijk te nemen: uit het jaar 79 voor onze tijdrekening is in Pompeï een verkiezingsaffiche te vinden. Klik hier om een blik te werpen op de eerste pagina's.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]