100 Significant Women in Native Advertising

Het Native Advertising Institute publiceerde het ebook 100 Significant Women in Native Advertising 2019 waarin 100 vrouwen in de native advertising op de radar worden gezet.
Het Native Advertising Institute (NAI) is een internationale educatieve organisatie met als missie uitgevers, merken en bureaus te helpen succesvol te worden met native advertising. Het NAI organiseert de Native Advertising Days, elk jaar in november in Berlijn. NAI doet ook wereldwijd onderzoek, publiceert verschillende rapporten over native advertising in de media en organiseert de Native Advertising Awards met partners op vijf continenten. Het is het tweede jaar op reen ij dat het instituut het 100 Women ebook heeft uitgebracht met als doel de aandacht te vestigen op de prominente vrouwen in de industrie, zodat we kunnen blijven werken aan meer industriële diversificatie. Vrouwen zijn namelijk ook hier nog ondervertegenwoordigd.

PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]