100 Significant Women in Native Advertising
Het Native Advertising Institute publiceerde het ebook 100 Significant Women in Native Advertising 2019 waarin 100 vrouwen in de native advertising op de radar worden gezet.
Het Native Advertising Institute (NAI) is een internationale educatieve organisatie met als missie uitgevers, merken en bureaus te helpen succesvol te worden met native advertising. Het NAI organiseert de Native Advertising Days, elk jaar in november in Berlijn. NAI doet ook wereldwijd onderzoek, publiceert verschillende rapporten over native advertising in de media en organiseert de Native Advertising Awards met partners op vijf continenten. Het is het tweede jaar op reen ij dat het instituut het 100 Women ebook heeft uitgebracht met als doel de aandacht te vestigen op de prominente vrouwen in de industrie, zodat we kunnen blijven werken aan meer industriële diversificatie. Vrouwen zijn namelijk ook hier nog ondervertegenwoordigd.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]