Studio 100, Netflix, de Champions League: ook zij dragen bij tot het succes van Proximus TV (en dus ook van deze spots, die een nieuwe visuele aankleding kregen). Maar het blijft niet bij spots: er komen ook radiospots, affiches en posts op sociale media. Nergens zoveel Proximus dus...
Credits
Strategic Planning Sofie Verstreken
Creative director Jan Dejonghe, Arnaud Pitz & Sebastien De Valck
Creative team Jan Schraeyen & Valentino Quarta
Copywriter FR Gregory Verheyleweghen
Account handling Audrey Semal & Aurélie Thollebeek
Social creatives Nicolas Van Gucht & Britt De Valck
Content strategist Jesse Donkor
RTV Production Patricia Van De Kerckhove, Renée Vermeire & Nicolas Van Poeck
Editor Neil Skeet
Third parties JUST, Ristretto, Moxy & Sonicville
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]