Slapen en kalmeren zonder pillen?

De Kanselarij van de eerste minister en federaal minister van Volksgezondheid Maggie De Block lanceerden begin februari de campagne ‘Slaap- en kalmeermiddelen, denk eerst aan andere oplossingen’. Bedoeling is om zorgverleners en patiënten beter bewust te maken van de risico’s van slaap- en kalmeermiddelen en om gezondere alternatieven onder de aandacht te brengen. Met meer dan 1,25 miljoen doses die elke dag worden afgeleverd is België een kampioen in het gebruik van slaap- en kalmeermiddelen.
De campagne werd bedacht en uitgewerkt door communicatiebureau Hungry Minds, met affiches, brochures, een senseibliseringsspot en advertenties en berichtgeving via (gespecialiseerde) media. Er werd ook een platform gecreëerd voor artsen en apothers.
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]